نوشته شده توسط : تینا

هتلهای معروف کیش

 

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث گردیده است.هتل چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش و با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. هتل فلامینگو با موقعیت استثنایی جغرافیایی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای مسافران تور کیش آسان نموده، که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.طراحی ساختمانی هتل فلامینگو در کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که در مجموع دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد.همچنین فضاهای جانبی هتل و امکانات برای مسافرین تور کیش عبارتند از:

دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر, سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر, اتاق ملاقات مخصوص نشستهای تجاری با گنجایش 15 نفر,نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه آسانسورهای 12 نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره زیبای کیش برای سیاحت مسافران تور کیش,بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف شامل مدیریت امور مالی، رزرواسیون، مدیریت پذیرش و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی و ....

 

 

 

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانیددر تور کیش از این بازارها دیدن فرمائید. این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد.  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

 

 

 

 

 

 

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را در تور کیش به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان در تور کیش ارمغان میدهد.قيمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیش هتل تماشا کیش برای میهمانان خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنين هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش برای مسافران تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری کیش

 

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان در تور کیش مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.گردشگران تور کیش مي توانند پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي در فصل ياد شده و عمدتا در هنگام تاريكي شب، از تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس لذت ببرند كه خاطره اي ماندگار در ذهن مسافران تور کیشخواهد بود.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى به مسافران تور کیش :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- در تور کیش هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب در تور کیش برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که در تور کیش علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی تور کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد گردشگران تور کیش، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه برای گردشگران تور کیش شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي ( كانو- تورينگ ) ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه مي باشد . علاوه بر آن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان را در تور کیش فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در تور کیش در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که بتدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پلاژ تفریحی آقایان در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مراکز خرید معروف کیش

بازار دامون کیش یکی از مراکز خرید زیبا و مجهز جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شده و در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد.این مجتمع با زیربنای 13300 مترمربع یکی از مجتمع های معروف کیش نزد گردشگران تور کیش است.اين مرکز خرید در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریانتور کیش عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم نموده است.این مرکز به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران تور کیش و شهروندان كيش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز نزد مسافران تور کیش افزوده است.در این مرکز خرید انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.ساعت کار این مرکز از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 برای خرید مسافران تور کیش است.

 

 

 

 

 

 

 بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریدار حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مسافران تور کیش خواهد داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را نزد گردشگران تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید درتور کیش هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون در تور کیش یافت میشود .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

گستردگي سواحل، دريايی زلال، آبهایی آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهيگيري در تور كيش فراهم آورده است. گردشگران تور کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران تور کیش و گردشگران این جزیره داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری در تور کیش لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهيگيری در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان تور کیش مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری در تور کیش اختصاص دهند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای معروف کیش

 

هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در مقابل بزرگترین اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع واقع شده و از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری تور کیش و فرودگاه، در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دارد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق می باشد و این هتل در سال 1388 به جمع هتل های پارس پیوست و از آن پس با نام هتل پارس شایان کیش شناخته می شود.از جمله این تسهیلات این هتل برای مسافران تور کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش رایگان برای کودکان زیر پنج سال , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار , اينترنت وايرلس , جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامداد برای گردشگران تور کیش, سالن بيليارد , رستوران فرانسوى , رستوران شمبلير , رستوران سنتى باغ بهشت , کافى شاپ و فست فود , استخر سر باز , فضاى سبز , بهترين موقعيت جغرافيايى در جزيره.

 

 

 

 

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را به سمت خود در تور کیش خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی در تور کیش میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس برای گردشگران تور کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

هتل ساحلی 3 ستاره تاپ دیدنیها کیش از جمله هتلهای معروف و قدیمی اما بازسازی شده پرطرفدار جزیره کیش است که هم ساحل اختصاصی دارد و هم رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده خود میهمانان بسیاری را در تور کیش حتی اگر در هتل دیدنیها هم اقامت نداشته باشند بوسیله سرویس های مخصوص رستوران در سطح جزیره کیش به سمت خود در تور کیش میکشاند. هتل دیدنیها  دارای 28  سوئیت و 112  تخت می باشد. هتل دیدنیهای کیش دارای امکاناتی از قبیل ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها , اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان , لاندری, روم سرویس, رستوران با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام , اقامت در ویلاهای لوکس ساحلی با دید دریا, 20% تخفیف ناهار , 30% تخفیف کافی شاپ , 20% تخفیف پینت بال برای گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری کیش

 

پروژه باغ راه ایرانی جزیره کیش با مساحتی بالغ بر 32 هکتار درضلع جنوبی بلوار ولایت, حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف ایجاد جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و گردشگران تور کیش احداث شده است.باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی ، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است.دیدار از این باغ را در تور کیش از دست ندهید.

این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور است که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه برای دیدار مسافران تور کیش به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می رسد.

 

 

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن برای تماشای مسافران تور کیش وجود دارد. آکواریوم کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی برای تماشای گردشگران تور کیش در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند در تور کیشبه راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

اسکله تفریحی در کیش، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید در تور کیش از این امکانات به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان تور کیش امكان این را میدهد كه زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را برای مسافرانتور کیش آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای گردشگران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پرواز با گلایدر در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر برای مسافران تور کیش هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده مسافران تور کیش و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز برای مسافران تور کیش می باشد .

 

 

 

رستوران همشهری یک غذاخوری مجلل و مدرن مطابق با استاندارهای روز دنیا بوده که در شهرک صدف کیش و مجتمع بوستان واقع شده است . فضای زیبا و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته ، کامل ترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شیک در اختیار میهمانان تور کیش قرار می دهند . از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن بوده که برای تمامی ذائقه ها مناسب است . ساعت کار این رستوران برای گردشگران تور کیش از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 می باشد.

 

 

 

 

رستوران شبهای کیش یکی از رستوران های پر طرفدار جزیره کیش است که روبروی هتل پانیذ , جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا واقع شده است . این رستوران یکی از رستورانهای خوب جزیره است که طرفداران زیادی در تور کیش برای صرف غذا به آنجا مراجعت می کنند.در این رستوران پر نشاط که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی شاد و صمیمی سرو می شود ، لحظات حضور میهمانان تور کیش در رستوران با اجرای موزیک زنده شادتر و به یادماندنی تر می گردد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازارهای معروف کیش

 

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره کیش در زمینی به اندازه بیست و پنج هزار مترمربع در جزیره زیبا کیش ساخته شده تا  همه مسافران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری در تور کیش تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگین می باشد  و مساحت غرفه ها ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰ متر مربع میباشد .این بازار حتی به ظاهر یک بازار زیاد مشتری پسند نباشد ولی جز بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران تور کیش تعلق دارد.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول برای سهولت مسافران تور کیش واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان در تور کیش تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در تور کیش در آنجا داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبایکیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت از نظر گردشگران تور کیش می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره برای گردشگران تور کیشقرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را در تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان در تور کیش برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث شده و شامل 4 طبقه می باشد که هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت یک تا سه خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت باعث جذب مسافران تور کیش به این هتل شده است. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش :

فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و...

نشانی هتل سان رایز کیش : جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل 3 ستاره سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز کیش


هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه احداث شده است. هتل قیمت مناسب آنا کیش در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. این هتل دارای محوطه ای بسیار و زیبا و با طراوت بوده و همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل بخشیده که موجب گذراندن لحظاتی خوش برای میهمانان تور کیش گردیده است. هتل آنا کیش دارای 152 اتاق بوده که هر یک از آنها ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 5 دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل آنا کیش :

اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، لابي،رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و ...

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش


هتل 3 ستاره آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره آنا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره آنا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل پالاس کیش

هتل پالاس در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر در جزیره کیش در حال احداث می باشد . هتل پنج ستاره پالاس کیش دارای استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی برای مسافران تور کیش می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل پالاس کیش :

ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش


تصویری از هتل پالاس کیش

تصویری از هتل پالاس کیش 


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش با الهام گرفتن از تخت جمشید و پاسارگاد بنا گردید و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود. هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش

تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل داریوش کیش

تصویری از هتل داریوش کیش


نمایی از هتل داریوش کیش

نمایی از هتل داریوش کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , معرفی هتل های کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتلهای معروف کیش , هتل های خوب کیش , هتل صدف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
بازار عربها کیش

بازار صفین یا بازار عربها کیش یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره است که در زمینی به مساحت 2300 متر مربع و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. این بازار از یک طبقه و 70 واحد تجاری دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی تشکیل شده و با مناسب ترین قیمت به مسافران تور کیش عرضه می شود .

 

بازار عربها کیش

بازار عربها کیش


بازار صفین کیش

بازار صفین کیش


بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ متر مربع، در یک طبقه و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده است و به همین دلیل اکثر مسافران تور کیش از این بازار دیدن می نمایند. این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی ، یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده ، تعداد ۳۹ آبنما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده است.

مجتمع مرجان کیش دارای ۲۶۰ واحد تجاری و اداری بوده که ۱۳۴ واحد فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی می باشد.

 

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش


فروشگاههای بازار مرجان کیش

فروشگاههای بازار مرجان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار صفین کیش,بازار عربها کیش,بازار مرجان کیش,خرید در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
بازار شهر چین کیش

بازار شهر چین در واقع فروشگاه کوچکی است که مدتی در مجاورت بازار مروارید در جزیره کیش احداث شده است .اجناس در این بازارچه بسیار متنوع بوده و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت می شود اما کیفیت بیشتر اجناس پایین میباشد . بازارچه شهر چین در کیش دارای دوشعبه بوده و کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین وارد شده و توسط فروشندگان چینی به افرادی که قصد خرید ارزان در کیش را دارند ارائه می گردد و به همین دلیل یکی از بازارهایی است که گردشگران تور کیش را به سوی خود جذب می کند . شعبه دوم بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ می باشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .

 

 بازار شهر چین کیش

بازار شهر چین کیش


بازارچه شهر چین کیش

بازارچه شهر چین کیش


تصویری از بازارچه شهر چین کیش

تصویری از بازارچه شهر چین کیش


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ یکی از بازارهای جزیره کیش می باشد که مابین بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 و هایپرماركت قرار گرفته که موجب جذب مسافران تور کیش به این بازار شده است . انواع کالاهای مختلفی شامل لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ و ... وجود دارد.

 

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش


فروشگاههای بازار پانیذ کیش

فروشگاههای بازار پانیذ کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,بازار پانیذ کیش,بازارهای کیش,خرید در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 


رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رستوران نهنگ سفید کیش,رستوران های خوب کیش,بهترین رستورانها در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد.گردشگران تور کیش آبان 94می توانند سری هم به این استخر بزنند .

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.تور کیش پاییز

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: استخر کرانه کیش,استخر بانوان کرانه کیش,استخر کرانه کیش ویژه بانوان,استخر در جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است تور کیش آبان 94یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تورکیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تورکیش کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند. تور کیش پاییز 94

 

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,قایق های کف شیشه ای,قایق های کف شیشه ای در جزیره کیش,قایق های کف شیشه ای کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

باغ پرندگان کیش

در داخل محوطه پارك دلفين ها باغ پرندگان کیش با بيش از ۵۷ گونه پرنده شامل پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي کمیابی مثل تمساح پوزه كوتاه  بدون تردید يكي از خاصترین مراكز نگهداري پرندگان در ایران است.تور کیش آبان 94

 


شهر باستانی حریره کیش

شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .تور کیش پاییز 94


زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,باغ پرندگان در کیش,دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد